Personel servisleri için yolcu taşımacılığında gerekli olan Personel Güzergah İzin Belgesi başvurularında 1 Haziran 2020 itibarıyla yeni düzenlemeye geçiliyor.
Bu düzenlemeyle Personel Güzergah İzin Belgesi başvurusu yapılmadan önce ana taşımacılar tarafından e-tuhim sisitemi üzerinden “Taşıma Sözleşme Tanımlama” başvurusu yapılacaktır. Başvuru onaylanıp taşıma sözleşmesine bağlı plakalar tanımlandıktan sonra ana taşımacı ve alt taşımacılar Güzergah İzin Belgesi Başvurusu yapabileceklerdir.
Taşıma Sözleşme Tanımlama başvuruları aşağıdaki aşamalar doğrultusunda yapılacaktır;
-Ana taşımacı taşınan yer bilgisini girerek taşıma sözleşmesini sisteme yükler ve başvuruyu gönderir.
-Başvuru Müdürlüğümüzce incelenip onaylandıktan sonra ana taşımacı tarafından taşıma faaliyetinde kullanılacak araçlara ait plakalar tanımlanır.
-Ana taşımacı kendi araçları ile birlikte alt taşımacılara ait araç plakalarını da Taşıma Sözleşmesine tanımlar.
-Ana taşımacı tarafından alt taşımacılara ait araç plakaları tanımlanırken Kira Sözleşme bitiş tarihleri girilir ve Elektronik Tek Tip Sözleşme onaylanır.
-Taşıma Sözleşmesine ait araçlar taşımacı tarafından güncellenebilmektedir. Taşımacı plaka ekleme ve çıkarma işlemlerini yapılabilir.
Taşıma Sözleşmesi onaylama sürecinden sonra Güzergah İzin Belgesi başvurusu esnasında;
-Başvuru sırasında araca ait tanımlanmış taşıma bilgileri otomatik olarak gelir.
-Seçim listesinden plakaya ait tanımlanmış taşıma listesinden ilgili taşıma bilgileri seçilebilir.
-Taşıma bilgileri belge üzerinden yer almaz, belge üzerinden yer alan karekod üzerinde bulunur.
-Belgede tanımlı taşınan yer bilgileri türetme başvurusu yapılmaksızın ekleme/çıkarma yapılarak güncellenebilir.
Merkez
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Bakırköy Ek Hizmet Binası, Osmaniye Mah. Çobançeşme Koşuyolu Blv. No:3 Kat:2 34146 Bakırköy - İSTANBUL